i luv to sewing and crafting....

Pages

TQ to be my Followers

Sunday, May 16, 2010

Romper cum dress

Selamat berhujung minggu semua... hari ni saya nak share projek jahitan yang saya buat minggu lepas... tak sempat nak upload... hari ni baru berkesempatan.. Kali ni saya buat refashion pada romper qayra... pada asal nya saya cuma nak buat kan skirt supaya dia boleh pakai sekali dengan romper ni... tetiba dapat pulak idea buat macam ni... saya ikut tutorial yang ni.. tersangat la mudah...

ni bahagian pinggang... ada rasa kerajinan dekat situ.. jadi saya jahitkan sekali tie back di situ... supaya tak la nampak terlalu kosong sangat ..:)

 bahagian belakang yg sangat simple... kalau tak letak tie back pun ok jugak.. coz romper ni memang muat-muat ngan size qayra.. tapi nak buat macam mane... tangan gatal....

Bahagian belakang saya  letakkan tie back... biar nampak macam dress sebenar... abaikan rupa riben itu....:P
happy sewing uollss.......

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog