i luv to sewing and crafting....

Pages

TQ to be my Followers

Thursday, May 13, 2010

Little flower

wah tajuk macam best je...hehehe...Another shirred dress utl lil qayra... kali ni saya malas nak jahit kan tali untuk bahu.. jadi saya letakkan riben saja..nak keje senang...:) 


Saya gunakan kain bunga-bunga kecik warna coklat ni... masa mula-mula beli dulu rasa macam tak cantik je...nak potong pun malas.. tapi bila dah siap rasa macam ok pulak...:) syok sendiri la pulak..

pastu saya tambah riben kat tengah supaya tak nampak kosong sangat.. mulanya saya nak bagi kat seseorang baju ni tapi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan  terpaksa la saya ganti dengan baju yang lain...

Qayra dah bergaya pun dengan baju ni... tapi tak dapat nak snap gambar...agak labuh sikit bila dia pakai.. dah macam maxi pun ada....:D

2 comments:

  1. wahhh cumill nyer...
    ~mood mnjahit makin bkobar-kobar... hehehee

    ReplyDelete
  2. tq dear... ape lagi...start ur engine laaaa....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog