i luv to sewing and crafting....

Pages

TQ to be my Followers

Thursday, May 20, 2010

first project with designer fabric


Ini hasil projek pertama saya dengan fabric designer..fabric oren ni saya beli dari zura dan printed cotton..
Sangat senang berkerjasama dengan designer fabric ni... Kualitinya berpatutan la dengan harganya... Saya suka warna oren ni... terang dan sesuai untuk kanak-kanak yang ceria

Saya jahit kan sama pattern ni dengan dress yang ini sebab saya sayang nak potong kain ni...
So make it simple saya jahitkan je dengan elastic thread... Tak payah pening- pening nak pikir design ape..


 Model seperti biasa, sangat susah untuk berkerjasama...

Tapi saya suka dengan hasilnya walaupun gambar sedikit kabur ......:)

4 comments:

  1. hai.. salam kenal. cantiknyaa.. nak2 lepas digayakan oleh model.

    ReplyDelete
  2. hi ayda..

    the dress u sew is so pretty and the model is so cute :)..gonna show off ur dress at the blog now ;)..thanks for being a lovely patrons. feel free to visit us again and happy sewing :)

    ReplyDelete
  3. hi n.a.i,
    salam kenal juga...
    terima kasih sebab sudi singgah :)
    nanti saya singgah sana pulak ye...

    Hi Dawn,
    thank you for ur compliment...:)
    simple dress je...
    thanks again coz u willing to show off at ur blog...:)

    ReplyDelete
  4. wow...
    the model is so gorgeous...
    i likeeeeeee...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog