i luv to sewing and crafting....

Pages

TQ to be my Followers

Thursday, March 17, 2011

Reversible Bucket Bag.........yang terakhir.....


 Tengok tajuk pun dah tahu kan... ni la Reversible Bucket Bag saya.. hehehe.. nampaknya saya punya yang paling akhir update ni.. tarikh tutup pun dah tamat... tapi saya tetap nak update gak...=)
maaf ye kak Sue kelewatan yang tak dapat dielakkan...hope kak sue masih menerima penyertaan saya lagi..hahaha... orang lain dah lama tayang hasil beg diorang..:(

saya guna kain yang sama untuk luar dan dalam beg ni.. cuma berbeza pada warnanya sahaja..
(ni kes dah tak sempat nak pegi cari kain dah) jadi saya guna mana yang ada dlm simpanan je.

hohoho... nampak sungguh ketidak kemasannya disitu...   



 walau macam mana pun saya tetap happy dapat join sew along ni.. 
Tq tu kak sue sebab adakan sew along ni...

4 comments:

  1. hehe takpe lamabat asalkan siap..cantik beg akak, nurul suka side yg kaler merah tue..menyerlah nampak

    ReplyDelete
  2. tq nurul...saya pun suka yang merah tu...terang je. tu yang combine ngan biru.. biar sejuk sket =)

    ReplyDelete
  3. cantikssss la... :D kena jer kaler hijau dgn dua2 fabrik...

    ReplyDelete
  4. tq zila... nasib baik kena...=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog