i luv to sewing and crafting....

Pages

TQ to be my Followers

Monday, April 19, 2010

Black n white (version 01)


Entry kali ni saya nak cerita ttg dress black n white yg ade 3 version sebenarnye (biar betul) hahaha....dress yg atas ni adalah version yg pertama... bukan ape... sebab dress ni ade 3 helai dari kain yg sama... tp utk 3 org yg berbeza...nampak cam kedekut la plak guna kain yg sama. Kesemua dress ni utk 3 org yg menyambut birthday pd bulan yg sama iaitu 2 org anak buah saya dan anak dara saya....konon2 nanti blh la celebrate sama2.....hahaha...masih berangan2 lagi....

Dress yg ni special utk anak buah saya Nur Aliyah Batrisyia yg menyambut hari jadi nya yg ke 5 bln lps...  dress ni saya jait sama mcm dress patchwork qayra.. guna elastic thread je...saya tgh syok guna benda ni skrg.  Harap-harap aliya suka ngan dress ni coz saya dah buntu nak cari idea bt dress masa ni...dress pun dah selamat sampai kt tuannye...:P



* nanti saya upload version 2 n version 3 ye.....
*maaf ye gamba agak kabur...guna kamera phone je....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog